image1 image2 image3

WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS | SIMPLE IS MY LIFE

Sorry To Say!!

Salam Kepada semua blogger. Saya ingin memohon maaf atas kelewatan untuk update post. Dalam minggu nie saya agak SIBUK untuk menguruskan satu program di tempat blaja saya iaitu Minggu ICT 2009 yang telah berlangsung pada 16 Hingga 23 November 2009. jadi saya tidak sempat untuk mengupdated blog. Dan disebabkan KECEPATAN Internetnye disini melemahkan lagi usaha saya untuk edit blog nie.hhkahak (Faham2 lah yew Internet di Malysia nie).

Jadi dikesempatan ini harap anda dapat mengikuti blog ini. Jadi sedikit sebnyak saya akan Update blog ini dengan pekara-pekara yang berkenaan dengan Tutorial yang akan datang dan juga Aktiviti yang saya lakukan sepanjang harian saya.


Jadi stay tune......


Mr.Red
Administrator NighBerkz Site 2009

Share this:

CONVERSATION

0 Komen:

Post a Comment