image1 image2 image3

WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS | SIMPLE IS MY LIFE

Terima Kasih...

Terima Kasih..
NighBerkz News | September 2012

Assalamualaikum dan salam Sejahtera kepada semua pembaca blog saya..

Apa lagi- apa lagi... huhu Alhamdulillah pada malam 17 September 2012, Universiti Sultan Zainal Abidin,UniSZA telah mengadakan program bersama Anak-Anak negeri Terengganu dan Majlis Penyerahan Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia bersama Menteri Besar Terengganu..


Alhamdulillah sekali lagi saya berasa syukur kepadaNya kerana diberi nikmat dan kemudahan kepada pelajar dalam pemberian KaDS1M ini.. Saya ingin mengucapkan Terima Kasih kepada kerajaan kerana memahami permasalahan serta mengurangkan sedikit sebanyak beban kepada mahasiswa di Malaysia ini.. Sebelum ini juga mahasiswa diberikan Baucer Buku untuk mengurangkan lagi beban kepada mahasiswa..

Jadi ingin saya berpesan kepada semua Mahasiswa diluar sana ambillah kesempatan ini dan gunakanlah ia sebaik mungkin kerana ini juga salah satu amanah kepada kita semua untuk mencari ilmu.. Usahlah dengan pemberian ini masih kita tidak BERSYUKUR atas pemberian-Nya.. Jadilah mahasiswa serta pelajar yang mampu mengubah nasib keluarga, masyarakat dan juga negara..


p/s : ucapan paling berat untuk di luahkan adalah?... Terima Kasih

Sekian...

Share this:

CONVERSATION

2 Komen: