image1 image2 image3

WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS | SIMPLE IS MY LIFE

Baucer Buku 1 Malaysia

Baucer Buku 1 Malaysia | UniSZA
9 Januari 2011 , Universiti Sultan Zainal Abidin, Terengganu

Assalamualaikum dan salam Sejahtera..

Waahhhhhh... hari ini merupakan pembahagian Baucer Buku 1 Malaysia di UniSZA yang bermula pada pukul 9.30 pgi tadi.. memang ramai la student berpusu - pusu ntuk dapatkan Baucer nie.. sape tak nak kan.. hakhka
Baucer diberikan pada yang layak menerima ( Pada pelajar Foreigner sori la yewp.. kamu tak dapat Baucer ni) Khas untuk Pelajar Malaysia sahaja..

Sejak pembukaan kaunter lagi dorang dah ready nak amek baucer ni. Sebelum tu ada sesi Perasmian pemberian Baucer ni.. tapi maklumlah dah excited sesangat blum abeh majlis dan baru nak serah Raplika Baucer vrrooooommmmm.. semua duk lari gih kaunter..hakhka aduih wat tergelak lak aku korang nie..hakhka





nie gambar sepanjang pemberian Baucer Buku 1 Malaysia pada Pagi ini.. memang rami tak cukup tangan pegawai bendahari ni..tapi segala perjalanan berjalan lancar...


Selepas itu pelbagai jenis gerai buku yang ada disitu yang menerima baucer tersebut.. apa lagi.. joom bli buku..hekhke

(Saya dapat Baucer RM 1Juta punye..hakhka jangan marah okeyh..Just Replika sajewp)


jadi kita perlulah bersyukur atas pemberian yang diberikan oleh kerajaan.. gunakanlah peluang dan pemberian ini adalah satu amanah untuk diri kita untuk lebih bersemangat untuk belajar.. jangan sia-siakan pemberian ini. Jadilah pelajar yang lebih Berilmu..

Perkara yang akan dibawa ke akhirat antaranya adalah ilmu yang dimanfaatkan.. Jadi dengn peluang yang diberikan ini haruslah dimanfaatkan kerana orang yang mulia adalah orang yang berilmu. Carilah Ilmu didunia Allah ni dengan seluas luasnya..


wasalam...

Share this:

CONVERSATION

7 Komen:

  1. wahh!! meriah betul susasana. =D
    tapi syg la, kita kne amik paling lewat. Ramai dah balik.. :(

    ReplyDelete
  2. semangat gitu erk...

    mana ada pandai main gitar..tak tau sangat la..

    juz tau basic kod je..kesiannya...

    hihihi...kite pun nak amek baucer esok!!! Huhuhuhu..

    ReplyDelete
  3. amboi untungnya student zaman sekarang. buku pon dapat voucer yerp. blajar rerajin
    :P

    ReplyDelete
  4. tak sabo nk p amek baucer n borong buku..hek3

    ReplyDelete
  5. baucar ni dah habes redeem ponnn. hihi best woooo :) selamat bershopping!

    ReplyDelete