image1 image2 image3

WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS | SIMPLE IS MY LIFE

MY FirSt -Anti Virus!!!-

WiDE Remover©2008 (Beta)
AtvimOS Corporation©

SalAm semua saya ucapkan kepada pembaca BLOG saya nie. Ahakss.... hurmm.. hari nie aku nak citez sket pasal dalam Pertama kalinye nak Kongsi Pengalaman pertama aku dan ini adalah pertama kalinya aku buat Anti-Virus sendiri.hehhee ( Baru berjinak- jinak la katewkan.adesss). Pada Mulanyew memng payah gilez ar coz libatkan coding-coding programerz. perghhhhh!! payah seyh...

Apa pun GURU yang banyak bantu adalah member aku sendiri "DZUL" a.k.a Atok. hakhakha. coz die nie la bnyak kasi aku tunjuk ajar wat AV nie.

Actually aku dah lame x update AV aku nie. Al-maklumlah hekhekhe busy + (mafalafas).hehehe. faham x?hehhee.



haa nie la aku nyew AV.

Nak buat AV nie makan masa jugak la. coz nak edit coding die lagi. adesss. memang payah jugak la. tapi aku wat slow-slow alhamdulillah dapat jugak hasil die.huhuhu


Screenshot::..


screenshot 0.1



Jadi inilah hasilnya. hekheke. Inilah hasil kerja aku. lamew jugak nak produce AV nie. bru nak berjinak-jinak la katekan. So banyak lagi la kelemahan. AV aku nie hanya dapat remove Virus jew.hehe UPDATE dengan Real-time protection masih dalam study lagi.
Buat masa sekarang yang jadi Beta Tester aku adalah kengkawan aku sendiri ahakzzz.. belum untuk Distribution lagi.hehehe


Okeyhla Sampai DisiNie sahajew la Mengenai Anti-Virus Pertama Aku
(WiDE Remover(Beta)). hehehe. Ariosss...

Share this:

CONVERSATION

0 Komen:

Post a Comment