image1 image2 image3

WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS | SIMPLE IS MY LIFE

NighBerkz RayE 09

Salam kepada semua blogger. Sempena Hari Ghaye nie ingin saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidul FItri. dan saya memohon maaf jika ada kekurangan pada blog saya nie. maklumlah jarang update sebab kekangan masalah dari segi Internet. hekhekhke.



Cerita Ghaye...

Hurm nak wat pe ye kat blog nie pasal raye nie?? hurm nak citez sket la pasal aktiviti time ghaye nie.hekhekhke. hurmm raya pertama sampai raya ke 3 jarang kuar coz member smua duk sibuk beraya kat kampung, jadi x banyak la nak raye kat rumah2 member.


My Family


Masuk raya ke-4 dan seterusnya, raya macm betul2 raya punyew.hkehkehke. Sampai malam beraya. ade jugak sampai pagi pun ada jugak.hekhekhek maklumlah barulah Raya SAkan.hekhekhke.





So raye ke 4 nie la aku mule nak beraya ngn kengkawan aku. Bleh katakana lebih dari 10 rumah jugak la aku setelkan.hkehkehke. Lepas dah abih semua beraya kat rumah-rumah member apew lagi beraya kat The Curve la pulek.hahaha. itu beraya sakan betul namanye.hehhe.



Ape pun nie la raye yang best sebab dapat beraya dengan kawan-kawan lama yang dah lama jugak tak jumpa dan dengan cikgu yang mengajar kami. Harap ramadham dan raya akan datang dapat bertemu kembali jika umur dilanjutkan lagi. Dan harapan agar pershabatan kekal dan bertambah.

Sampai sinie saje nak disampaikan, mohon ampun dan maaf sempena Hari Raya sepuluh jari memohon keampunan kepada semua yang mengenali dan merafakkan setinggi kesyukuran kepada Ilahi moga kita sentisa dirahmati. >

-Salam Lebaran Aidul Fitri-

Mr. Red



Nak Gambar Geng Raye amek kat link nie..

http://www.mediafire.com/download.php?nyr3hhjhwye

Share this:

CONVERSATION

0 Komen:

Post a Comment