image1 image2 image3

WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS | SIMPLE IS MY LIFE

My TriP aT GenTing..

Salam semua bloger. hurmm lama dah x tulis post kat blog aku nie.hehhe. BUsy sket skung nie Coz nak Siapkan report ( WARGGGGGHHHHH!!!! Banyak lagi Weehhh) adessss... hehehe. papepun hati enjoy.hekhekhek.



Okeyh la nie nak citez pasal percutian aku bersama teman Seperjuangan Diploma In Programming. kire dak kelas aku la kirenyew. hurmm cadangan trip nie Budak-Budak Kelas DIP4B join la. so aku dah plan. TAPI.... segelintir jew yang join.huhu. papew pun aku x kesah yang penting Trip ke Genting nie memang Heppening la.hekhke.


wokkeyh first aku ngn Ahmad pih beli tiket hari Sabtu. aku tak Bujet la diorang leyh datang kul 9.00 (Dalam perancangan dalam pukul 9.00 pg). so aku beli tiket pukul 10.aku ngn Ahmad adew Plan Jahat Baik punyew.hekhekhke.

Tiba Hari nak Go tu, downg ade yang lambat. kul 9 bru nak sampai, bas dah confirm dah gerak dah. (tapi tiket sorang pun tak tau kul 10.hekheke.) time tu mukew sumew dah frust gilez. mucung jew. hkehke. last2 dapat tau tiket kul 10 hekhke ape lagi, aku yang knew.hkehke.adesss. tpi itu la pling best duk kenekan orang.hkehke.




then Setiba je kitorang kat sana apew lagi.heheheh jom kita enjoy.hekhekhe. haa gambar-gambar kat atas nie kire shot aktiviti kitorang kat sana. masuk nie aku x taw kali ke brapew aku pegi Genting nie.hkehkehke. Sampai aku men Space Shot dah x bapew rasew sangat.hehe. poyo gilez.heheheh.

klau siapa yang Firsttime men tu memg terasa sket la.heheh. papew pun best la. hehe. pUas ati jugak la.hehehhe. Ingat klu ade Event mcm nie dapt buwat memng best la..hehhe.

okeyh la. klu adew sesapew nka tgk gambar-gambar aktiviti kitorng kat sini gtaw kat Shout Mix tu. hehhe.

Share this:

CONVERSATION

0 Komen:

Post a Comment