image1 image2 image3

WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS | SIMPLE IS MY LIFE

..:::The Day:::...

...:::ApeW JE LAr aKU bUaT ArinIe yE???:::...

UhHui Salam semua blogger. hurm hari nie hari Selasa 2 June 2009, Dalam aku agak demam- demam nie sempat Jugak La nak update blog eden nie ha.hekehek. hari nie aku buat apew jew ek??


Bagon tido, Update LAPORAN L.I (adesss, malas nyew) dan Kuar jenjalan bersama rakan seINSTRAK (Tempat Praktikal aku)..
nie Mr.Red

Macam Biasew la kalau dah buhsan apew lagi release Tension la seehhh. Kitorang cadang nak pih Men bowling kat JUSCO Seremban 2.




haa yang gambar kat bawah nie merupakan Atlet-Atlet "NEGARA" yang melibatkan diri ke persada SUkan Tanah Air. HAKHAKHKAHKAHAK!



bersemangat Kesukanan. Majulah Sukan Untuk Diri sendiri.hakhak




malah bagi pemain negara ini "Pakaian" tidak menjadi faktor utama kekalahan.


haa nie la time untuk releasekan tension.hekheke. itu jew la aku nk citez kat korang pasal apew aje yang aku buwat ari nie.hehhe. wokkeyhh ariossaahhh!!..



Share this:

CONVERSATION

0 Komen:

Post a Comment